Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

onsdag den 28. december 2011

NY BLOGGER

Endelig !!
Nu har jeg fået taget mig sammen til at få lavet en blog..

...begynder nok med at fortælle om mig selv (:
Jeg hedder som bloggen viser Katrine Langvik, er 17 år og fylder år D.16/04.
jeg bor i den ukendte landsby Kettinge(frejlev), huset ligger nærmest i skoven 2 M derfra ihvertfald.
Her bor jeg sammen med min lillebror Mads, far Jan, mor Sussi og vores 4 dyr: hunden Barbie, Futte og kattene Zuma og Rudolf...ja yderst mærkelige navne !
Udover Mads har jeg 4 andre søskende: Storesøster Kamilla, Storebror Thomas, Christian og Theis men de er flyttet hjemmefra for laaaaaang tid siden.
Til hverdag går jeg på MG (Maribo Gymnasium) i 2.C som er BIOLOGI-Matematik-Idræt linjen som jeg æææææsker ! jeg bliver student i 2013. Min bedste veninde går i samme klasse <3
når jeg blir stor vil jeg være sygerplejerske og arbejde på et hospice. 
Jeg "lider" af diabetes, som jeg har haft i 9 år nu, hvilet er et helvede. 
For 4 år siden blev jeg indlagt pga. anoreksi, hvor jeg var indlagt på ungdomspsykiatrisk afdeling i Næstved i 5 mdr.
Jeg arbejder i netto som kasseassistent hvor jeg tjener kassen? alle mine penge jeg får tjent skal bruges på en lyseblå fiat 500 m. soltag, et par silikonebryster,tatoveringer....og meget mere !!
jeg synes at L.O.C, Jacob cedergreen, Niclas Genckel Petersen, Nikolaj Lie Kaas, Robbie Williams og Daniel Craig er monster lækre !
Jeg drømmer om at komme til New Zealand med mine forældre og lillebror, leje en autocamper dernede og bare køre rundt i 1 mdr. og opleve naturen


Jeg tror dette var den grundlæggende opskrift på mig (:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar