Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

mandag den 13. februar 2012

wup wup

Wup Wup i dag er det officielt FERIIIIIIIE. :D    
       
Jeg har brugt min weekend på arbejdet - det var bar´dejligt at komme igang igen. Ellers har den stået på hygge med familien. I går skulle "pigerne" samles hjemme hos Rebecca. Jeg var virkelig nervøs ( lyder mærkeligt, men der har været noget fnidderfnudder imellem pigerne og jeg ) lige da jeg kom var der lidt stilhed, og jeg vidste egentlig ikke hvad jeg skulle gøre eller sige /: men efter et stykke tid syntes jeg, at det var som det plejede - og jeg hyggede mig enormt med de savnede piger og lækker mad/drikke. <3 Jeg har ikke de "vildeste" planer for ferien - endnu …
I dag skal jeg på arbejde. I morgen er det valentines day - lååve, låååve, låååve. Men da der ingen drenge er   - har jeg inviteret Anastasia og Rommedahl i biografen - vi skal se "The Woman In Black" (gyyyys(er). Måske skal vi sove sammen, det er ikke helt planlagt endnu … <3









På onsdag kommer min dejlige niece og nevø, Freja og Benjamin, de skal være her til på søndag, og Fredag kommer min bror og hans kæreste, Christian og Maria - det bliver bare hyggeligt.
Ellers er planerne bare lidt arbejde -  SOVE LÆNGE, måske bliver det til en biograf tur mere, eller noget shopping.

GOD FERIE !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar