Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

torsdag den 19. januar 2012

Tirsdag & Onsdag.

Jeg havde en super dejlig dag i går med pjat, hygge, shopping, middag og skønne mennesker.
Dagen startede med en fritime i skolen sammen med Anastasia, Patter og Henriette. Planen var at sove 1 time men den gik i vasken, for Patter og Anastasia lavede tysk skuespil som man ikke kunne lade være med at grine af - og så fik vi taget en masse skøre billeder ;D
vi gik også igang med planlægningen af Patters fødselsdag … eller ihvertfald nogle mulige temaer. Når men dagen gik stærkt og da klokken blev 14:30 fik vi fri "jubiiii"


Mærkelige 1,2,3

Mærkelige 1

Patter, Rebecca og jeg skulle til nykøbing og besøge vores gamle hjælpelærer Lisbeth, som vi har et utrolig godt forhold til. vi skulle først være der klokken 17, så vi gik rundt sammen med Henriette i mellemtiden og shoppede - jeg fik lige hapset mig et par super bløde sokker fra H&m og en lækker trøje på udsalg ! Vi købte en smuk, smuk, smuk buket blomster til Lisbeth samt en æske frellesen chokolade (Super lækkert) Det var så dejligt at se Lisbeth igen, hun er jordens rareste menneske og jeg havde savnet hende rigtig meget - vi skulle spise der sammen med Lisbeths mand og Patricks mor. Mens vi ventede på at maden skulle blive færdig samlede vi puslespil - ja puslespil det lyder måske en anelse mærkeligt. Men det var nogle Lisbeth havde købt af et dødsbo som hun skulle sælge videre i sin butik, og så skulle hun have tjekket om alle brikkerne var der, hun var allerede gået igang og jaa så hvorfor ikke hjælpe hende lidt. Vi fik rigtig lækker mad og drikke, der manglede ingenting. Super lækker aften !

Dejlige sokker !!

Dejlig trøje UDSALG 50.-

Til Lisbeth

Rebecca & Patter

Puslespillet "aften" 500 brikker

19.01.2012
I dag har den stået på skole … hvor vi så filmen Troja - Prad Pitt "mums"
Anastasia har sat mit hår igen i dag og jeg elsker det - hun er vildt god.
Klokken 14:30 var jeg oppe i Maribo City med dejlige Anastasia og kigge lidt i butikker. Vi brugte det meste af tiden i Matas hvor vi prøvede en masse parfumer på kroppen og i øjnene ANASTASIA !!!!!! Nu står den på Nachos, EM, dansk stil og biologi.

Låååååve it

Lååååve it 

Lektier & vi ser håndbold !!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar