Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

søndag den 19. februar 2012

1,2,3 slut ..

Hoooold da op, hvor har vinterferien bare været kort !! og den er bare gået stærkt - for stærkt. Jeg har ikke fået blogget hele ferien pga. tidsmangel. Min ferie startede med, at sove længe mandag morgen - SKØNT.
Mandag

Mandag

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  


Tirsdagen stod i kærlighedens tegn, ej jeg var sammen med de dejlige damer, Anastasia og Henriette , vi spiste ude, da klokken blev 21.10 var vi i biografen og se The Woman In Black - jeg har aldrig skreget så meget i mit liv, til en film - den var så uhyggelig, tror resten af biografen og Anastasia blev trætte af Henriettes og mit skrigerig. Da filmen sluttede, smuttede vi hjem til Henriette hvor vi skulle sove. Vi hyggede med slik og verdi og en god film. Det var en rigtig skøn aften, nat, morgen.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

                                   
den dag jeg gjorde mest ud af mig selv - HAHA


Hygge med de dejligste damer 

Onsdag kom ungerne (Freja & Benjamin) FULD FART FREM - siger jeg bare, vi har været i teateret og se klovne show, vi har været nede ved åen i trækvogn og fange en fisk, vi har bagt boller, vi har bygget fuglehuse, vi har været ude og lege - det har bare været så dejligt at være sammen med dem. ♥ Og nu er det så blevet søndag, dvs. skole/hverdagen starter i morgen = makeup, ordentligt tøj og hår, lektier, stå tidligt op - gaaaab. Jeg glæder mig nu til, at se folk i morgen - specielt Anastasia !!




Vi bager boller
Fisken vi fangede
Fisken vi fangede
Vi har fanget en fisk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar