Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

lørdag den 31. december 2011

Nytårsdagsmorgen !

Så er det i aften vi springer ind i et nyt år - 2012


Jeg vågnede allerede kl. 08:45 -.- selvom jeg havde aftalt med mig selv at sove længe meen nej..
Da jeg kom ned var alle (Far, Mor, Mads, Christian, Maria) allerede stået op.
Mads spurgte mig "har du hørt det?" hørt hvad? Sjanne (vores kusine) er gået bort i morges kl.6 af et hjertestop.
Jeg blev helt mundlam og vidste ikke hvad jeg skulle sige?
Mine tanker går til min familie i tappernøje...

_______________________________________________________

2011 har budt på mange op- og nedture!

  • Det var det her år hvor jeg fik min iphone 4 og Macbook pro, som jeg ææææælsker !
  • Jeg var i London med familien (Far, Mor, Mads, Kamilla, Anders) som nok var den bedste ferie jeg har oplevet.
  • Jeg arbejdede i sommeren hver dag, hvilket gav bonus på kontoen så jeg kunne forkæle mig selv en del!
  • Jeg startede i 2 C ( hårdt) afsluttede C-nevue fagene med fine karakterer. 
  • Har haft det bedste år sammen med Anastasia <3
  • Anoreksi og diabetes har fyldt en del det her år, ikke kun kontroller og Psykolog, men psykisk. /:
  • "Pigefnidder", "uvenskab" "pigerne" /;
  • Familie drama !! (jeg savner dig) 
  • Overvejelser om MG?
  • 17 år - den fødselsdags skulle bare overståes, der er intet spændende ved at fylde 17 -.-
  • En studietur til Dublin med 2.C - god, men dyr !!
  • En masse lækre fææster med de dejlige mennesker <3
2012  bliver et LÆKKERT år er jeg sikker på !
Allerede i midten af Januar står den på "start kørekort"
Arbejde i Netto så jeg får råd til min Fiat 500.
April får jeg kørekort.
Egypten 2 uger med Far, Mor og Mads.
Afslutte 2 g >> starte i 3 g (et år tilbage)
Sommerferie i Berlin.
Rejse til England.

Jeg glæder mig enormt så bare kom 2012 !!



 

Rasmus Nøhr til familie bryllup





GODT NYTÅR !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar