Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

mandag den 23. januar 2012

Hooold da op hvor er denne dag bar´ gået stærkt !
Jeg har kun haft 3 timer i skolen - time 1, time 3 og 4. så deejligt.
Når men fritimen brugte jeg på at se videoer af  Serena Blake som er en rigtig dygtig "hårsætter" og til at sætte de forskellige frisure på mig, har jeg dejlige Anastasia :ii når men Anastasia, Henriette og jeg så mange videoer, mens vi hørte Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego






Og så er der jo lige det der kørekort som skal tages og i dag var jeg til 2 teoritime :P = 1 skridt tættere på kortet - (næste gang skal jeg i kravlegård Ö).
Jeg havde miss. Cowcake med, da hun skulle starte i dag.
Så var jeg i netto med far, hvor jeg fik de absolut bedste bolscher man kan få !
Crazy candy frogs. til 30,-
Var først hjemme kl. 17:15. -.-
Nu står den på EM drengene … KOM NU FOR FAEN´
og så lige den der engelske stil …


Og så vil jeg lige gøre OPMÆRKSOM på, at der starter PARADISE HOTEL i aften - WUHUUUYEAH… lååååve it.
TV3 kl.22:00



Ingen kommentarer:

Send en kommentar