Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

mandag den 20. februar 2012

Så blev det mandag = første skoledag efter vinterferien. -.-
Orkede faktisk ikke at tage i skole, men jeg kom da afsted til en dag med timer til 15:40.. Jeg glædede mig nu til, at se dem allesammen igen - specielt Anastasia  hun fik verdens største kram !! Jeg tror aldrig jeg har snakket og grint så meget i så lang tid - hold da op hvor var det bare dejligt. Det var også enormt dejligt, at se Dinar, Henriette og Patter igen. ♥ Jeg syntes, det var hårdt, at starte igen - så jeg fuldte ikke helt så meget med i undervisningen, men man skal jo også lige igang igen. Da jeg fik fri 15:40 tog jeg til teori med Dinar - selvom jeg ikke orkede det !! Men det tog dog kun 30-40 minutter i dag og jeg fik kun 2 fejl i min prøve - wup wup. I morgen ringer Benny til mig angående min anden kørsel på vejen - kan ikke vente !!! Jeg kom hjem da klokken var 18, og nu sidder jeg bare under dynen med facebook og musik.

I   U
Engelsk
Matematik
Matematik
Matematik

2 kommentarer:

  1. "Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !"
    Det kan du jo snildt sige, når du er så flot. Her går vi andre rundt og ligner køer og Påskeøernes statuer. Fuck dig! :b <3

    SvarSlet
  2. Men du er en meget smuk ko ! ;) <3

    SvarSlet