Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

torsdag den 29. december 2011

Shopping - nytårs kjole 29-12-2011

Som overskriften viser stod det i dag på shoppingtur i Næstved storcenter :b
Jeg bad min far om at tjekke min konto, så jeg kunne have en ide om hvor mange penge jeg kunne bruge.
MEN der stod sølle 50 kr. 50 kr. !!!! hvordan f skulle jeg kunne købe noget for ingenting....snøft.
men heldigvis fik jeg mors dankort, hvor jeg gerne måtte låne lidt kontanter CATJIIING $$$ og mor det hedder altså UDSALG? så det er ikke så dyrt :ii
Når men vi (min bror Christian & han kæreste Maria) tog afsted.
Min mission var at finde nogle ting til Nytår - FØRST & FREMMEST en  kjole, derefter makeup, tjald og fjas...Jeg fandt en suuper enket blå kjole fra H&M som var sat ned fra 299.- til 100.- som jeg måtte eje !! og den passer perfekt til mine "forget you boyfriend" stiletter fra Nelly.com til 549.- som jeg fik af min bedste veninde i julegave. <3
Der var så mange lækre ting OVERALT!!
Jeg kunne købe mig fattig - men havde det ikke så godt med at bruge mors penge selvom hun nok skulle få dem til den 1. (mærkelig fornemmelse) men min mission lykkedes
>>MISSION COMPLETE<<

Nu tror jeg også jeg har alt til Nytår.
Kjole 
Stiletter 
Kunstigeøjenvipper, som jeg vil afprøve for første gang i mit liv - er mega spændt ! 
makeup 
Sprut 
Et nyt/spændende/dejligt sted at holde Nytårsaften 


Da jeg kom hjem fra Næstved kom jeg til "host" at gå ind på Nelly.com og kigge på udsalgsvarer "ups" det kostede så lige mig "host" min mor 60 kr. (herre gud). Jeg fandt den sødeste kjole som var sat 70 % ned fra 199.- til 60,-


Kjole fra H&M til 100.- UDSALG

Falskeøjenvipper fra Matas til 49,95.-
                                                 
 Stiletter fra Nelly.com 549.- BEDSTE JULEGAVE
Kjole fra Nelly.com 60.- UDSALG



Ingen kommentarer:

Send en kommentar