Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

mandag den 16. januar 2012

Mandag.

Mandag "åhh gud" tænker man søndag aften, når man ligger i sin seng ikke og kan falde i søvn!! Jeg faldt føst i søvn kl.03.00 i nat -.-
MEN utroligt nok var jeg rigtig frisk?
Det har jo bare været en skøn skøn mandag … den startede som alle dage med at stå op og tage i skole, skulle kun have timer til 11.25.


Imellem tiden fik jeg lavt blodsukker og rystede helt vildt :s jeg havde intet sukker eller juice med, så løb ned i skolens kantine for at købe en men den havde self lukket-.- så jeg fik en banan af Anastasia - men det var ikke nok, så uden at jeg vidste det løb hun ned på kontoret og hentede sukkerknalder og chokolade til mig … det var bare så dejligt !! hvis ikke hun havde været det var jeg nok besvimet - sådan havde jeg det ihvertfald. Jeg burde melde hende til helte galla 2012. 


I spisepausen smuttede jeg ned i Maribo city - no.17 og købte en forsinket fødselsdags gave til Anakin :ii et par brune læder shorts og et armbånd, hun gav udtryk for at hun blev glad. <3
Tilfældigvis så jeg en kjole (som jeg havde købt før, men havde byttet til en anden) som var sat ned fra 299,- til 125,- så den måtte jeg eje !! Kl. 12 stykker fik Rommedahl, Patter og jeg den gode ide, nemlig at tage hen på Xantos og spise lækker frokost … mmm nachos til patter og jeg, kyllinge salat til Rommedahl. kl.15 skulle jeg til første teori prøve (kørekort) hos Benny i Maribo, han er så rar! jeg var meget nervøs, men han forklarede alt og satte mig i gang på computeren (teorien forgår på computeren … meget mærkeligt, men rart) jeg tog lektion 1 og 2, det tog ca. 1 1/2 time så nu er der kun en teoritime mere og så skal jeg i kravlegården WUUHUU !!!
"mmm"

forsinket fødselsdagsgave

Bennys køreskole - Maribo

Og så er der jo lige ham der HåkoBertheussens med det der spil - WORDFEUD.
Det er VERDENS bedste´ste spil, som jeg spiler hele tiden !
For jer der ikke lige ved hvad det handler om:
Wordfeud er en digital version af det klassiske bogstavspil Scrabble fra 1948: To spillere konkurrerer om at danne ord på en spilleplade med 15x15 felter. Sjældne bogstaver giver flest point, og visse felter udløser bonus hvis de dækkes af et bogstav. Spilleren udfordrer selv en modstander (eller parres med en tilfældig modstander), modtager en besked når den anden spiller har foretaget sit træk, og har så maksimalt 72 timer til at gruble før der må dannes ord (alternativt byttes brikker). Spillets tempo bestemmes således i praksis af den langsomste af de to spillere. Prøv det, det er genialt ansøg mig >>Katrinelangvik<<
Wordfeud - dejlig engelsk time.
Ser frem til dagen i morgen, med Anastasia hvor vi skal op i motioncenteret, melde os ind og træne "guuuns"

2 kommentarer: