Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

søndag den 15. januar 2012

SKØNNO weekend.

Hooold da op hvor er denne weekend dog gået hurtigt … -.-
Og den har bar´ været så lækker !
Den startede med idræt i skolen hvor den stod på grundtræning og biologi …
Herefter skulle Anastasia og jeg op i Kettinge motioncenter og melde os ind, så vi kan få nogle "guns" :b
Min lillebror Mads ville hjælpe os med at komme godt igang ! MEN vi måtte ikke komme der ind før kl.17 pga. der ikke var nogen instruktør, ellers skulle vi betale 40 kr. så vi ventede …
Så vi tog hjem til mig og så film og spiste lækre pandekager. Da kl. blev 19:30 tog vi op i motioncenteret og trænede 1 time og hold op hvor var det bare dejligt at komme igang !!
    
  
Mors pandekager
Kettinge motioncenter
                                         

Anastasia skulle sove hjemme hos mig SÅ dejligt <3
vi hyggede rigtig med burger, film og fodmassage … vi faldt dog i søvn 15-20 minutter efter vi havde lagt os haha ! vækkeuret vækkede os allerede kl.7 JA kl. 7 en lørdaag? jeg skulle på arbejde i netto fra 8-18 -.- så min far kørte anastasia hjem efter de havde sat mig af.
Men hold op det var en dejlig dag på arbejdet, jeg gik på gulv og var 2´kasse så dagen gik bare stærkt.

  
Fodmassage 

Job

 

I dag har jeg sovet til 10:30 SÅ dejligt, så tog Mads og jeg op og trænede 1 1/2 time "guuuns" så er der lavet biologi afleveringssæt 1 og læst lektier… og så lige en morfar "zzzzz"
Nu står den på EM håndbold, lækker honningkage, pepsi maxc og familie hygge <3
alt i alt "SKØNNO weekend".

     
"verdens bedste sodavand"

Mors honningkage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar