Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

søndag den 29. januar 2012

I´m still alive.

Ja som overskriften siger, så er jeg stadig i live !
Har ikke blogget siden torsdag pga. tidsmangel !!!!
Torsdag var jeg i Nykøbing med Anastasia hvor vi shoppede - det blev dog kun til et par øreringe fra H&M, de er vildt flotte og jeg elsker dem. Vi spiste på McD inden vi skulle til Maribo igen med Henriette og Louise hvor vi skulle se skolekomedien "OMG" og HOLD DA OP hvor var den god !! 


Den handler om at Jesus kommer tilbage på jorden, for at lære os at vise næste kærlighed, og dertil får han 3 mirakler af sin far "Gud". Han bruger dem til at, forvandle vand til mokei og ændre en nørdet dreng til den populære dreng og tilsidst får han to pigegrupper der altid har hadet hinanden til at være slyngveninder. Men så da han møder en, hvis mor der er ved at dø, kan han intet gøre - alle blive sure på ham, og han får tæsk. Men da det er jul bliver alle glade igen.






de dejlige damer.

OMG

OMG

jeg tudede af grin !


Alt i alt var den en sjov og dejlig dag, bortset fra at jeg brugte 72,- på to togbilletter - hvor jeg ikke engang blev tjekket … ARG 


Fredagen - ahhh så begynder weekenden, den stod på arbejde, arbejde og arbejde. Fredag 16-20 og lørdag 8-18, hvor jeg mødte Anastasia ... som kom løbende mod mig, og fortalte at hun havde fået job, vi hoppede mens vi krammede hinanden og skreg. :P Søndag, tog da lige en ekstra vagt 8-18.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar