Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

tirsdag den 14. februar 2012

Valentine ...

14-02-12 = 0
yeeeees ingen valentines date til mig -.-, men det er ikke jordens undergang, for jeg går nu ikke så meget op i det. Tilgengæld skal jeg tilbringe min aften i selskab med de dejlige damer, Anastasia & Henriette.  Vi skal spise sammen på "….."? bagefter skal vi i biografen og se "The woman in black" og når filmen er slut, tager vi hjem til Henriette og hygger med verdi - Anastasia og jeg sover hos hende - såå hyggeligt.  Jeg har tænkt meget over hvad jeg skal have på - det bliver nok en kjole og et par kilehæle - jeg trænger virkelig til at gøre bare lidt ud af mig selv, for nu da det blev weekend (vinterferie) går man bare rundt uden makeup, en hestehale og nattøj …

Som den dejlige datter og søster jeg er,  har jeg bagt en bananchokoladekage til mine forældre og bror som er formet som et hjerte med "hjemmelavede" sukkerhjerter på - såå fiiint. 
Så lidt valentine er der herhjemme. 

Valentine 14-02.12 = 0
 
 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar