Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

søndag den 26. februar 2012

Gå nu væk !?!

Nu er der gået en uge siden ferien sluttede - ugen startede hårdt syntes jeg, men det har nok noget at gøre med jeg faldt i søvn sent, tidligt op, timer til 15.40. Når men mit humør er sku ikke på toppen :(( jeg føler ikke jeg har lyst til skolen, jeg orker ikke at følge med, jeg kan ikke holde min krop ud, jeg tænker hele tiden på mad, jeg har kun lyst til at sove og se tv - det er kun negativt og sort syntes jeg i øjeblikket. 
Jeg orker næsten ikke engang bloggen eller facebook ...


Gå nu væk !?!?



Anastasia, Henriette, Dinar og Patter 

2 kommentarer:

  1. Det er hårdt, ja - men vi må holde ud og du kan komme til mig (og ihvertfald også anastasia) anytime, hvis du har brug for at snakke om det! Vi ville aldrig undvære dig på skolen, smukke. <3

    SvarSlet
  2. Det betyder virkelig meget !! og det vil jeg huske /:
    - Kan ikke undvære jer <3

    SvarSlet