Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

torsdag den 9. februar 2012

...

Det har bare været en dårlig dag …
Jeg vågnede klokken 6, stod op som jeg plejer og spiste morgenmad, men så kom jeg heller ikke længere. Jeg orkede ikke at tage i skole (endnu en af de dage ...) og så er der en række afleveringer som jeg skal have lavet. så det er blevet til en "hjemme-skrive-afleverings-dag" Sov til klokken 11 ( da jeg igen først faldt i søvn klokken 2 ) og så gik jeg ellers igang. Engelsk stil, tysk stil, dansk stil, hjemmeopgave matematik, biologi afleveringssæt 2. Jeg er blevet færdig med både engelsk stil, tysk stil og så er jeg halvvejs med Matematikog den danske stil. Stilen er en dræber - Herman Bang = skyd mig. En analyse af hovedpersonen og hendes udvikling, ja det er jo egentligt okay … MEN har ikke læst bogen og så emnet impressionisme = skyd mig igen. Jeg er så træt af skolen i øjeblikket, og glæder mig bare til ferien i morgen. /:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar