Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

onsdag den 8. februar 2012


Jeg var SÅ træt i morges, det var så tæt på at jeg blev hjemme … Men jeg kom da afsted - sov i bussen.  Da jeg kom i skole fik jeg et dejligt kram af Anastasia, og så forstod jeg egentlig hvorfor jeg tog afsted alligevel. <3 De første 2 timer døde jeg langsomt, da vi havde Birgit i engelsk - hun er en dræber for morgenstuden af.
ALLE Bs timer !

Så glemte jeg, min elskede uundværlige pudder hos Dinar i fredags - så mine kinder var forfærdelige røde hele dagen (JEG HADER MINE RØDE KINDER). Midt i timen gik jeg på toilettet … NU kommer det sjove - jeg åbnede døren og så sad der en lille 1. g´er og bummelummede … så akavet :D jeg skyndte mig bare, at lukke døren og løbe op igen til timen.

                           
           Kinder som disse ^^
 


Da klokken nærmede sig 13, gik jeg fra de sidste 10 minutter af timen, da jeg skulle ud og køre på vejen for førte gang i bil !!! Jeg var virkelig nervøs og troede jeg skulle dø igen. Men det gik nu rigtig godt, og Benny er rigtig god/dygtig til, at fortælle og vise hvad man skulle osv. Så nu vil jeg bare ud og køre igen, det var virkelig fedt !! Da jeg kom hjem faldt jeg i søvn med det samme og vågnede først klokken 18:30. Nu sidder jeg bare og hygger med computeren og en masse dejlig musik …






Og så burde jeg måske ryde op på mit værelse?! Ö

                   


 Ud fra denne dag kan jeg konkludere, at jeg må have en skytsengel, da jeg jo var døden nær 2 gange.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar