Næste gang du kigger i spejlet, så send dig selv et lille kys - før du begynder på kritikken !

mandag den 6. februar 2012

Fredag, lørdag, søndag, mandag.

GIMLE !!
I fredags var jeg til gimle på MG. Jeg tog hjem til Anastasia for at gøre mig klar, sammen med hende. Klokken var omkring 17 da jeg kom - det var første gang jeg skulle hjem til hende … hihi.
Når, men vi gjorde os smækrelækre ;) - inden vi skulle hjem til Dinar, klokken 19 .. host vi kom først 19.45 en lille detalje. Når men hos Dinar spiste vi sammen. Lidt efter kom Henriette, Louise og Nanna som vi "opvarmede" sammen med inden gimle, mmmm alkohol 
Vi ankom til gimle omkring klokken 21.45, hvor vi festede, dansede, drak og hyggede.
(jeg hader drenge) Omkring kl. 1 drog vi afsted til mona … JEG HADER KØ … stod der i over 45 minutter -.-" men det var tiden hver !! vi dansede og festede som gale :p
Og så mødte vi lige smukke Jeanette fra Paradise Hotel 2012 <3
- Jeg skulle sove sammen med Anastasia, så hendes far hentede os lidt i 4 og kørte os hjem. 
Vi tog en sodavand, et lækkert stykke kage, lagde os i sengen, snakkede og ZZZZZZZZZZ.
Lørdag vågnede vi klokken 11-11.30. 
Det var så lækker en weekend - gimlen, Anastasia, Henriette, Dinar, fri fra arbejde, sove længe og fødselsdag for mor.














  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar